Styleshoots: instant teaser
Advert'house- 1 min -
Sommige gewoontes buigen niet onder de invloed van de huidige trends: consumenten blijven nu eenmaal graag een winkel binnenstappen. Voor velen onder hen is ‘productbeleving’ zelfs de allesbepalende factor.
Ondanks dat begint consumptie nog steeds als een kwestie van een bepaald verlangen. En dat verlangen start heel vaak online. Bedrijven en merken aarzelen dus beter niet om hier hun voordeel uit te halen: inzetten op optichannel, de nieuwe 360° beleving als consumptiemethode, is de toekomst. We mogen uiteraard ook niet vergeten dat de online-beleving niet enkel online een invloed heeft. Integendeel, het beïnvloedt het consumentengedrag op het verkooppunt en vice versa.
Als het aankomt op belangstelling en verlangen opwekken, maakt Styleshoots het verschil. Hiermee realiseer je hoogkwalitatieve packshots en dat vier keer sneller dan voorheen. Next level tijdsbesparing dus. En dat geldt ook voor de modeketens: steeds een vlekkeloze ‘gedragen’ look, gedetailleerde shots vanuit elk oogpunt,… en dat verwezenlijkt in een recordtijd! Julia Stocks en Florence Luyckx, Managing Partners & Mind Shakers bij advert’HYPE, leggen uit: “Wij zijn één van de weinige bureaus in België met een Styleshoots. Ieder voor zich moet uitmaken of hij al dan niet mee op de optichannel-kar springt. Styleshoots vergt namelijk wel een aanzienlijke investering. Maar bij advert’HYPE willen we continu inspelen op de behoeften van onze klant. En met alle behoeften van de klant bedoelen we ook diegene die nog geformuleerd moeten worden.”
Kom meer te weten op onze website.